התקנת מערכות סולאריות

השמש היא אחד מכוחות הטבע החזקים ביותר שניתן לראות במדינת ישראל. היא מכסה את כל שטחה של מדינת ישראל כמעט בכל ימות השנה ומספקת לנו ימים חמים והמון אור. המדע כבר מזמן מצא את היכולת לתרום את אנרגיית השמש לצרכי האדם והמציא את התאים הפוטו-וולטאיים. הממירים את אנרגיית השמש לחשמל שבאמצעותו ניתן להפעיל מכשירי חשמל רבים ומגוונים.

כמות ימי השמש הגדולה במדינת ישראל הוביל לגידול נרחב בבקשות להתקנת מערכות סולאריות הן מצד גופים מסחריים והן מצד אנשים פרטיים. בהקמת מערכת סולארית מתאפר לצרכן להתקין בשטחו קולטים סולאריים המפיקים חשמל אותו ניתן למכור מאוחר יותר לחברת החשמל.

הממשלה ושאר הגופים הירוקים מקדמים את השימוש בטכנולוגיה ירוקה כמו בשימוש במערכת סולארית והופכים את הליך התקנת מערכות סולאריות לכדאי יותר בעבור הצרכן הסופי.

התקנת מערכת סולארית לאנשים פרטיים

אנשים פרטיים רבים מבקשים לפנות להליך של התקנת מערכות סולאריות על גג בתיהם בכדי לחסוך בעלויות החשמל ולעיתים אף כמקור להכנסה נוספת. התקנת התאים הפוטווולטאים מתבצעת למעשה על ידי התקנת מערכת סולרית על גג הבית הכוללת כמה קולטים סולאריים.

התקנת המערכת הסולארית אינה הליך פשוט ולרוב היא כרוכה בעלות כספית לא קטנה אך היא בהחלט יכולה להחזיר את ההשקעה בה. השלב הראשון הוא פניה לחברה המתמחה בהתקנת מערכות סולאריות והגעתו של מומחה מטעמה לבדיקת נתוני השטח ומתן ייעוץ ראשוני.

לאחר שלב החתימה על ההסכם מתבצעת הערכה של מהנדס ומתחיל שלב התיכנון של התשתיות. את התוכניות יש לאשר בוועדות הרלוונטיות לפני תחילת התהליך של בניית התשתית והתקנת הקולטים הסולאריים. בסיום התהליך יש לוודא את הגעתו של נציג חברת החשמל לבדיקת תקינות המערכת וחיבורה אל רשת החשמל של חברת החשמל.

התקנת מערכת סולארית לגופים מסחריים
בתי ספר, קניונים ואפילו בעלי אדמות בשטחי הנגב פונים באחרונה לקבלת הצעות מחיר בנוגע להתקנת מערכות סולאריות. התקנתה של מערכת סולארית לגופים מסחריים מיועדת למי שיכול להקצות שטח נרחב להתקנת קולטים פוטוולטאיים רבים. ככל שהשטח המוקצה יהיה גדול יותר כך גם ניתן יהיה להתקין יותר קולטים ולהגדיל את הרווח בעבור הלקוח הסופי.

במידה ומדובר במבנה ניתן להקצות את כל שטח הגג שלו לצורך התקנת הקולטים ולעיתים מדובר בשטח עצום. במקרה בו מדובר בבעלי אדמות פרטיות ניתן להתקין את הקולטים על האדמה באזור תחום ולהשתמש בהם באותה הדרך.

הליך התקנת מערכת סולארית לגופים מסחריים זהה לחלוטין להליך התקנת מערכת סולארית לאנשים פרטיים. אך כמובן ששלב אישור התוכניות לבניית התשתית יארך זמן רב יותר. עלות התקנת מערכת סולרית גדולה אומנם תדרוש השקעה כספית גדולה יותר אך היא תניב רווחים גדולים במיוחד לבעליה ובנוסף לכך ישנה חשיבות שיווקית רבה לאותו גוף מסחרי הבוחר להשתמש באנרגיה ירוקה ולא מזהמת.

בין שאתם אדם פרטי או גוף מסחרי פנו עוד היום אלינו וקבעו פגישה עם אחד מנציגינו המתמחים בהתקנת מערכות סולאריות. הנציג שלנו ילווה אתכם בכל שלבי התוכנית וידאג להיות שם בשבילכם החל מרגע חתימה על החוזה ועד לשלב בו תתחילו להרוויח.