מהי התקלה הנפוצה ביותר בדודי חשמל?

התקלה הנפוצה ביותר בדודי החשמל היא כמובן תקלה בגוף החימום המצריכה את החלפתו על ידי טכנאי דודי שמש וחשמל. תקלה בגוף החימום של דוד החשמל נובעת במרבית המקרים מהצטברות של אבנית על גוף החימום המובילה להריסתו.
החלפת גוף החימום אינה תהליך מסובך או מורכב במיוחד. למעשה אין צורך לפתוח את דוד החשמל וכל שנדרש מהטכנאי לעשות הוא לשלוף את גוף החימום הישן ולהשחיל גוף חימום חדש במקומו.

תיקון דודי חשמל

חורף קר, בחוץ רוחות עזות מנשבות לכל עבר. אתם נכנסים הביתה וכל מה שאתם רוצים הוא להדליק דוד חשמל ולהתפנק במקלחת חמה ומרגיעה. בדיוק ברגע שאתם מדליקים את הדוד אתם מבינים שהוא לא תקין ותאלצו לדחות את המקלחת המתוכננת לפחות עד מחר. מי מאתנו לא נתקל בסיטואציה הזו לפחות פעם אחת?
אצלנו בדוד אנו מספקים שירותי תיקון דודי חשמל מכל הסוגים במחירים הטובים ביותר באיזור המרכז, השרון.

אילו חלקים יש בדוד חשמל שיכולים להתקלקל?

בימי החורף הקרים אנו מפעילים את מערכת חימום המים לאורך שעות ארוכות והסיכוי לתקלה עולה. לפני שנתחיל לדבר על תיקון של דודי חשמל חשוב שנכיר את החלקים שנמצאים בתוך דוד החשמל ועושים עברנו את מלאכת חימום המים.

מי מבצע תיקונים של דודי חשמל?

תיקון של דודי חשמל  יכול לכלול טיפול בכל אחד מהחלקים שציינו בפסקה הקודמת ועליו להתבצע על ידי טכנאי דודי חשמל ודודי שמש המוסמך גם להתקנת דוד חשמל בכדי למנוע תקלות עתידיות מסוכנות יותר.

מהי עלות התיקון של דוד חשמלי?

עלות תיקון של דוד חשמלי תלויה כמובן בסוג התקלה שאירעה בדוד החשמל. במידה והתקלה נובעת מתקלה בגוף החימום ויש להחליפו  העלות תנוע סביב מאתיים שקלים. במידה ומדובר במקרה בו טכנאי דודי החשמל מציין כי הבעיה היא בפלאנג' ויש להחליפו מדובר למעשה בהחלפה של גוף החימום והתרמוסטט והמחיר יעלה לכארבע מאות שקלים.
חשוב לציין כי במקרה שדוד החשמל שלכם נמצא במקום שאינו נגיש עלות התיקון תתייקר. לכן תיקון דוד חשמל בתל אביב בבניין ישן לעיתים תעלה יותר מתיקון דוד חשמל בחיפה בשכונה פרטית.

איך יודעים לאיזה טכנאי דוד חשמל לפנות?

כאשר הגיעה השעה לפנות לטכנאי דוד חשמל תגלו שרבים עוסקים בתחום. חשוב מאד לבחור בטכנאי מוסמך שלא יגרום לכם נזק יותר מאשר תועלת. מעבר לכך בחרו בטכנאי בעל המלצות וניסיון רב בתחום או בטכנאי שטיפל בכם בעבר וזכיתם לשירות ומחיר הוגנים ומקצועיים.

מה כדאי לעשות לפני שפונים לטכנאי דוד חשמל ?

כאשר הדוד מקצר בפעם הראשונה אין צורך לרוץ מיד לטכנאי דודי חשמל או טכנאי דוד שמש ומומלץ לוודא כי אינו נובע מעומס יתר על מערכת החשמל הביתית. כדי לבצע בדיקה כי לא מדובר בעומס יתר יש לכבות את כל מכשירי החשמל בבית ולנסות להדליק את הדוד. במידה ורק הדוד עצמו פועל והתקלה עדיין מופיעה, זה הזמן בו תדעו כי עליכם לפנות לטכנאי דודי חשמל ושמש.

אצלנו ב – https://duud.co.il תמצאו את טכנאי דודי השמש הטובים והמקצועיים ביותר, בעלי ניסיון של שנים בהתקנת דודי שמש וחשמל ומערכות סולאריות ומהם תקבלו את השירות המקצועי והנעים ביותר לצד מחיר ללא תחרות.