השוואת מחירי דודי שמש

כשישראלים, דוד שמש הינו חלק אינטגרלי מהנוף הביתי שלנו. מחפשים דוד שמש? בכתבה הבאה כל המידע שיאפשר לכם לרכוש דוד שמש טוב במחיר משתלם!

דודי שמש בישראל

משנת 1976 ועד לפני שנים ספורות, התקנת דוד שמש בכל בית מגורים חדש הייתה בגדר חובה על פי חוק. מטרת החוק הייתה חיסכון משמעותי באנרגיית החשמל, שמתבטאת בחיסכון כספי בהיקף אדיר, ומעבר לכך – בתרומה משמעותית לאיכות הסביבה, משום שפיחות בייצור החשמל מאפשר לחסוך בשימוש בגז ובפחם, המשמשים להפקת החשמל. בשנים האחרונות, הביקוש לדודי שמש ירד מעט, והנזק לאיכות הסביבה הינו מידי ומשמעותי. לא חבל?!

דודי שמש – מגוון סוגים

מגוון דודי השמש המשווקים בישראל רחב בהחלט. ההבדל הראשוני בין דודי השמש מתבטא בנפח. ניתן לרכוש דוד שמש בעל נפח של 30 ליטרים, של 60 ליטרים, של 80 ליטרים, של 120 ליטרים ואם תרצו – אפילו בנפח 200 ליטרים. לבחירת דוד שמש בנפח המתאים לכם, יש להעריך את צריכת המים החמים היומית שלכם, בהתאם למספר הנפשות בבית. מעבר להבדלי הנפח, דודי שמש נבדלים זה מזה במערכות שלהם. לאזורי מגורים בהם המים נטולי אבנית ולא קיים חשש לקפיאה, ניתן לרכוש דוד שמש עם מערכת פתוחה. באזורים בהם המים עם אבנית, יש לרכוש דוד שמש עם מערכת סגורה. כמו כן, ניתן לרכוש דוד שמש בעל מערכת צללית נמוכה, המשווה לדוד מראה מעוצב ואסטטי. גם בקולטי השמש קיימים הבדלים, וניתן לבחור קולטי שמש עשויים זכוכית מחוספסת, זכוכית רגילה, ועוד.

דודי שמש – מחירים

רמת המחירים של דודי השמש משתנה בהתאם לתעריפי היצרן. היצרנים המובילים בשוק דודי השמש בישראל הם אמקור, כרומגן, אור הטבע, נמרוד ואמישראגז. הפרמטרים הנוספים שמשפיעים על מחיר הדוד הם הנפח של הדוד ומקום ההתקנה שלו. התעריף הקלאסי להתקנת דוד שמש רגיל, בנפח של 120 ליטרים וללא דרישות ספציפיות, עומד על כ – 1,500 שקלים, כולל עלות ההתקנה. דוד בנפח 150 ליטרים המותקן על גג רעפים וזקוק להתקנת מעמד, מתומחר בין 1,500 שקלים ל – 2,200 שקלים, כולל ההתקנה.

דודי שמש – השוואת מחירים

מחפשים דוד שמש? אל תהיו פראיירים! דוד שמש איננו מצרך שנרכש לעיתים קרובות, ועל כן, כמו לפני כל רכישה משמעותית אחרת, חשוב לערוך סקר שוק מקדים ולהשוות מחירים בין החברות המובילות בשוק. גם אם בעיניכם השוואת מחירים היא פעולה מייגעת, מיותרת ומבזבזת זמן, חשוב שתדעו: סקר שוק קצר באמצעות רשת האינטרנט עשוי לחסוך לכם מאות שקלים! לנוחיותכם, תוכלו להיעזר באתרים ייעודיים שעשו את עבודת השטח לפניכם. כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר המספק שירותי השוואת מחירים של דודי שמש, להזין את נתוני דוד השמש לו אתם זקוקים, ולקבל, על המקום, הצעה משתלמת!